شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه زعفران ممتاز قائنات:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏ های کاربردی فروشگاه زعفران ممتاز قائنات به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب ‏‌سایت فروشگاه زعفران ممتاز قائنات هنگام استفاده از پروفایل شخصی، مطالب و محتویات سایت و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه زعفران ممتاز قائنات است.

توجه داشته باشید که ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

قوانین عمومی فروشگاه زعفران ممتاز قائنات:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه زعفران ممتاز قائنات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ ها و سرویس‏‌ های فروشگاه زعفران ممتاز قائنات تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌ کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌ شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه زعفران ممتاز قائنات اقدام کند.

همچنین از آنجا که فروشگاه زعفران قائنات یک وب‌ سایت کاملا جامع و آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌ کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالا ها:

زعفران استفاده شده برای محصولات در وب‌ سایت، یا توسط خود فروشگاه زعفران ممتاز قائنات تولید شده یا از کشاورزان منطقه قائنات خریداری و عرضه می‌ شود.

– فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه می‌ شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشگاه ارسال می‌ شود.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا باشند و تا ساعت 12 هر روز کاری نهایی شوند، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌ شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ ها، ارسال خواهند شد.

– 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاها، به معنای این است که در صورت خرید کالا، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در فروشگاه زعفران قائنات است.

– منظور از 1 روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال سفارش به انبار فروشگاه زعفران است، که امکان دارد این زمان بسته به نوعسفارش تغییر یابد.

– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌ انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه زعفران قائنات مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌ ‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– خدمات پس ‌از‌ فروش فروشگاه زعفران ممتاز قائنات تنها در صورت درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را می‌ پذیرد که طبق شرایط و قوانین سایت باشد.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ ها و خدمات فروشگاه زعفران قائنات استفاده می‏‌ کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می ‏‌کنید و یا به فروشگاه زعفران قائنات ایمیل یا از طریق تلگرام پیام ارسال میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏ کنید که فروشگاه زعفران قائنات به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌ کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌ های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌ گیرد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه زعفران ممتاز قائنات، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه زعفران ممتاز قائنات است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@saffronghaenat.ir اطلاع دهید.

سیاست ‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه زعفران قائنات به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌ کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می ‏‌کند.

فروشگاه زعفران قائنات متعهد می‏‌ شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه زعفران قائنات، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌ دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه زعفران قائنات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه زعفران ممتاز قائنات جزئی از اموال فروشگاه زعفران قائنات محسوب می‏‌ شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه زعفران قائنات است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه زعفران قائنات محفوظ می ‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط این فروشگاه و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه زعفران قائنات است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه زعفران قائنات و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه زعفران ممتاز قائنات محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌ ‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می ‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://saffronghaenat.ir/ است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فروشگاه زعفران ممتاز قائنات هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از  https://saffronghaenat.ir/ و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ ها با شما تماس نمی ‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌ توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

اطلاعات خریدار:

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کند و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت. ضمنا در صورتی كه اطلاعات مندرج در حساب كاربری شما صحيح نباشد،‌ هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار می باشد.

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

نحوه سفارش:

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف ۲۴ ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها ۲۴ ساعت کاری پس از تایید تراکنش توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد.

سفارشات ثبت شده طبق روشی كه در زمان ثبت سفارش تعيين می شود، ارسال می شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

هزینه های ارسال:

تمامی هزینه های حمل به عهده مشتری میباشد. انواع روش های حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد.

قابل ذکر است روش هایی مانند باربری، شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به واحد باربری میباشد و ما از هزینه های بعدی ان که شرکت باربری از شما اخذ خواهد کرد اطلاعی نداریم.

روش هاي پرداخت:

پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانك – كارت به كارت) و پرداخت آنلاين میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است.

در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش حسابداری و مالی ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش حذف شده و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

پيگيري سفارشات:

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها “درحال انجام” می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به “ارسال شده” تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید.

مرجوع نمودن کالا:

پس از دریافت بسته، مشتری ۴۸ ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمیباشد، همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده خود مشتری می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( ۱ الی ۷ روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت میگیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد.

تمامی بازگشت وجه های واحد حسابداری فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد.
در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.

در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب (یا کارت) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد .

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات:

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت می باشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته:

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممكن به صورت محكم و با ايمنی بالا بسته بندی می شوند با این حال تمامی سفارشات بنا به درخواست مشتری توسط اداره پست بیمه می شود که در این صوررت چنانچه در حین حمل و نقل بسته هايی كه دچار آسيب ديدگی شوند، اداره پست موظف به پرداخت خسارت خواهد بود. بر همين اساس در صورت تمايل می توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمی بسته خود را بيمه كنيد.

تخفيف :

قيمت های درج شده در سايت بر اساس تك فروشی می باشد. بر همين اساس درخواست تخفيف تنها برای حالتی كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پايين تخفيفی اعمال نمی شود.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

تغییر شرایط و قوانین:

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.