تمام سعی ما بر این بوده است که روش پرداخت وجه را برای دوستداران زعفران راحت تر کنیم برای همین در این بخش به تمام نکات و روش هایی که شما عزیزان می توانید با خیالی راحت تر زعفران درخواستی خود را با تضمین و اعتماد بیشتر سفارش دهید، را آورده ایم.

برای سفارش محصولات، شما می‌ توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

1- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت

همگی کاربران فروشگاه زعفران ممتاز قائنات می توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک مورد نظر خود در سایت فروشگاه زعفران ممتاز قائنات یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و سفارش خود را ثبت کنند.

برای خرید محصولات فروشگاه زعفران ممتاز قائنات نیازی به مراجعه به بانک نیست! شما به‌ راحتی می‌ توانید با داشتن کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) اقدام به خرید محصولات کنید.
پرداخت موفق به منزله قطعی بودن پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مرحله آماده سازی و ارسال می شود. بعد از تکمیل سفارش فروشگاه زعفران ممتاز قائنات موظف است در کمترین زمان ممکن زعفران سفارش داده شده شما را با بهترین کیفیت ارسال نماید.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.

 

چگونه پرداخت اینترنتی انجام دهم؟

کاربران محترم سایت فروشگاه زعفران قائنات می توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون شما می توانید با کارت های بانک های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد.

هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌ شوید.

1- شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه ‌‏های خود پرداز وارد می ‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک ‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می ‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

3- کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های بانکی درج می‌ شود و به ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک ‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.

4- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت ‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

 

2- پرداخت از طریق لینک زیر

شما می‌ توانید مبلغ محصولات  را به‌ آسانی و به‌ سرعت از طریق « سامانه پرداخت آنلاین » از طریق لینک زیر پرداخت کنید.

سامانه پرداخت آنلاین فروشگاه زعفران ممتاز قائنات

به صفحه زیر (سامانه پرداخت آنلاین فروشگاه زعفران ممتاز قائنات) مراجعه کنید، سپس مبلغ محصول مورد نظر + فیلد های دیگر را که شامل: نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل، آدرس ایمیل ، آدرس و کد پستی و توضیحات  می شود را تکمیل کرده و روی دکمه « پرداخت » کلیک کنید.

پرداخت سریع و آنلاین

پس از ورود به صفحه بعدی، ابتدا گزینه «پرداخت با کارت بانکی» و سپس روی دکمه «پرداخت با کارت بانکی» کلیک کرده و به صفحه درگاه بانک منتقل می شوید و با تکمیل اطلاعات بانکی خود ، قادر خواهید بود مبلغ را به‌ صورت اینترنتی بپردازید.

پرداخت آسان و سریع

3- واریز بانکی (واریز وجه به حساب بانکی یا کارت به کارت)

اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید، می‌توانید مبلغ مورد نظر خو را از طریق «کارت به کارت» یا «واریز به حساب بانکی» به حساب بانک ملی زیر واریز کنید.

شماره حساب‌ بانک ملی :

بانک ملی
شماره حساب:  0301881658007
شماره کارت: 7344-6185-9975-6037
شماره شبا: IR69 0170 0000 0030 1881 6580 07
بنام مصطفی قربانی
توجه: در صورت استفاده از روش «پرداخت آسان و سریع» یا «واریز بانکی» برای سفارش محصولات مورد نظر پس از واریز وجه، شماره پیگیری واریزی خود + مبلغ را  حتماً از  طریق تماس تلفنی یا پیامک یا از طریق تلگرام به شماره تلفن 09156643790 ارسال نمایید!