درمان آلزایمر با زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

درمان آلزایمر با زعفرانخرید قرص سافروتین

زعفران برای درمان آلزایمر خوب است. یکی از تحقیقات جدیدی که بر روی درمان آلزایمر انجام شده است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش بوده، قرص سافروتین است. منبع درمان بر اساس طب سنتی بوده و کاملا به علم قدیم بر می گردد. درمان آلزایمر با گیاهان دارویی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است و خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

درمان آلزایمر با زعفران

پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران طی تحقیقی برای نخستین بار تأثیر مثبت عصاره گیاه زعفران را در درمان آلزایمر با زعفران اثبات کردند. دکتر شاهین آخوندزاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکارانش در این تحقیق، طی مطالعه‌ای 22 هفته‌ای با بررسی 54 بیمار مبتلا به آلزایمر خفیف تا متوسط تأثیر زعفران را بر روی بیماران مشاهده کردند.

در این مطالعه افراد را به دو گروه تقسیم کردیم و در شرایط یکسان به یک گروه از بیماران عصاره زعفران به صورت کپسول و گروه دیگر داروی Donepezil داده شد که نتیجه روند درمان در هر دو گروه یکسان بود.

زعفران خون را تصفیه می‌کند و خاصیت ضد التهابی دارد و برای تسکین دردهای ناشی از آرتروز توصیه می‌شود. به نوشته پایگاه دنیای سلامت؛ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه نتایج این تحقیق در همایش بین‌المللی «زعفران، داروی گیاهی هزاره سوم» خاطر نشان کرده : نتیجه این مطالعه نشان داد که عصاره زعفران می‌تواند داروی بیماری آلزایمر باشد.

وی با اشاره به این که قدمت زعفران به قدمت تاریخ ایران است ، اظهار کرده: 85 درصد زعفران دنیا در استان خراسان تولید می‌شود و به همین نسبت 85درصد تحقیقات دنیا در خصوص زعفران نیز در دانشگاه‌های ما صورت گرفته است.

شما می توانید از مصرف زعفران اصلی جهت بهبود این بیماری استفاده کنید. چون در خود زعفران اصلی همه ویژگی های اصلی وجود دارد و نیازی به جایگزینی برای آن نیست. شما می توانید زعفران را به قیمت روز خریداری کنید و همچنین می توانید از طریق فروشگاه زعفران، انواع زعفران باکیفیت ارائه شده در سایت را درب منزل با تضمین کیفیت تحویل بگیرید.

خرید قرص سافروتین

سافروتین اولین داروی طبیعی برای رفع آلزایمر است که جوایز بسیاری را هم از آن خود کرده است. قرض سافروتین به دلیل طبیعی بودن و تهیه شده از گیاهات طبیعی و سنتی که مهمترین عنصر تشکیل دهنده آن زعفران می باشد. این قرص صد در صد طبیعی بوده و تایید شده توسط مراکز معتبر عملی و تحقیقاتی دنیا می باشد. این دارو از کلاله های زعفران تولید شده است و کاملا طبیعی بوده و اثرات آن بسیار بالا می باشد.

خرید قرص سافروتین

لیست قیمت روز زعفران 07 اردیبهشت 1403

نام محصولقیمت عمده کیلویی
زعفران سوپر نگین درجه یک113 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
زعفران سوپر نگین درجه دو111 میلیون تومان
زعفران نگین درجه یک110 میلیون تومان
زعفران نگین درجه دو109 میلیون تومان
زعفران سرگل درجه یک107 میلیون تومان
زعفران پوشالی درجه یک۱۰۵ میلیون تومان
زعفران پوشال معمولی۱۰۱ میلیون تومان
زعفران شکسته درجه یک۸۵ میلیون تومان
زعفران دخترپیچ درجه یک۷۹ میلیون تومان
زعفران سفیدی درجه یک۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
پرچم زرد زعفران درجه یک۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
مدیر فروش زعفران قائنات

مصطفی قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

فرم مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *