خواص دمنوش زعفرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید دمنوش زعفرانخواص دمنوش گل زعفراندمنوش زعفران و نباتدمنوش زعفران و دارچینزمان مصرف دمنوش زعفرانطرز تهيه چاي زعفران

فواید دمنوش زعفران چیست؟ دمنوش زعفران را چگونه درست کنیم؟ آیا می توان دمنوش زعفران را با اقلام دیگر مصرف کرد؟ طرز تهیه دمنوش زعفران و نبات چگونه است؟ خواص دمنوش گل زعفران به چه شکلی است؟ دمنوش زعفران و دارچین همراه با گلاب را چگونه درست کنیم؟

همانطور که می دانید زعفران یک گیاه بسیار گران قیمت دارای خواص درمانی بیشماری می باشد. در ایران ما همیشه از زعفران در مصارف غذایی استفاده می شود و به علت عطر و بوی بالایی که دارد همیشه در مرکز توجه بیشتر کشورها می باشد. برای تهیه یک دمنوش زعفرانی باید از زعفران باکیفیت و دارای عطر و بوی بالایی هم استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم به فروشگاه زعفران ممتاز قائنات سری بزنید و زعفران مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت درب منزل خود در هر شهری از ایران دریافت کنید.

فواید دمنوش زعفران

همانطور که میدانید زعفران در طب سنتی دارای طبیعتی گرم است. ما در مورد فواید دمنوش زعفران به طور کامل توضیح داده ایم. می توانید با مراجعه به آن به طور کامل از آن آگاهی پیدا کنید ولی به طور خلاصه در پایین هم ذکر شده است.

خواص دمنوش گل زعفران

خواص دمنوش زعفرانی به صورت کوتاه و مفید توضیح داده شده است:

دمنوش زعفرانی خاصیت اشتها آور داشته و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد، همچنین به هضم غذا نیز کمک می کند. این دمنوش به علت فرح بخش بودن خاصیت ضد اضطراب و ضد افسردگی دارد.
این دمنوش به رفع نفخ معده و هضم غذا کمک می کند. این دمنوش خون ساز است و موجب تسهیل گردش خون و همچنین کاهش فشار خون می شود. دمنوش زعفران ادرار آور بوده و کلیه و مثانه را پاک می کند و به علت وجود آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطان نیز دارد.

خواص دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفران و نبات

برای اینکه یک دمنوش خوشمزه با طعم زعفرانی داشته باشیم می توانید از این راهنمای کوتاه و مفید زیر استفاده کنید.
ابتدا زعفران را به مقدار مورد نیاز خود بکوبید و به همراه مقداری آب سرد و همچنین مقداری نبات داخل قوری بریزید و به مدت 15 الی 30 دقیقه روی بخار آب دم کنید. اگر دوست دارید زعفران را با چایی مصرف کنید می توانید مقداری زعفران را با چای معمولی مخلوط کرده و آن را دم کنید، فقط مواظب باشید که بیش از اندازه دم نکشد که طعم آن تلخ شود.

دمنوش زعفران و دارچین

برای تهیه دمنوش زعفران و دارچین می توانید از روش زیر استفاده کنید.
دارچین و زعفران و اگر هل هم موجود دارید را به همراه آب جوش در یک ظرف درب دار ریخته و به مدت 15 الی 30 دقیقه آن را دم کنید. هنگامی که دم کرده شما آماده شد آن را در یک لیوان بزرگ ریخته و گلاب و عسل به آن اضافه کنید و آن را میل کنید.

زمان مصرف دمنوش زعفران

زمان تهیه دمنوش  زعفرانی بین 15 الی 30 دقیقه می باشد. معمولا آن را به مقدار مصرف خود تهیه می کنند و برای وعده های بعدی دیگر از آن استفاده نمی کنند. هر چیز تازه اش بسیار خوش طعم می باشد و در مورد این مورد هم کاملا درست است.

طرز تهيه چاي زعفران

حتما این نکته را می دانید که چای سیاه طبعی نسبتا سردی دارد و برای کسانی که طبع سردی دارند توصیه می شود که آن را همراه با ادویه های گرمی مثل زعفران، زنجبیل، دارچین و هل مصرف کنند. می توانید به جای چای سیاه از چای سبز نیز استفاده کنید چون چای سبز دارای طبعی گرم و خشک است.

شما می توانید از طریف فرم زیر مقدار مورد نیاز زعفران خود را از ما بخواهید. ما همیشه زعفران باکیفیت بالا و 100 درصد تضمین شده را خدمت شما ارسال می کنیم.

لیست قیمت روز زعفران 31 فروردین 1403

نام محصولقیمت عمده کیلویی
زعفران سوپر نگین درجه یک113 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
زعفران سوپر نگین درجه دو۱۱۱ میلیون تومان
زعفران نگین درجه یک۱۱۰ میلیون تومان
زعفران نگین درجه دو۱۰۹ میلیون تومان
زعفران سرگل درجه یک۱۰۷ میلیون تومان
زعفران پوشالی درجه یک۱۰۵ میلیون تومان
زعفران پوشال معمولی۱۰۱ میلیون تومان
زعفران شکسته درجه یک۸۵ میلیون تومان
زعفران دخترپیچ درجه یک۷۹ میلیون تومان
زعفران سفیدی درجه یک۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
پرچم زرد زعفران درجه یک۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
مدیر فروش زعفران قائنات

مصطفی قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

فرم مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *