فروش گلبرگ زعفران با قیمت همکار در ایران

فواید عصاره گلبرگ زعفران چیست؟ طرز استفاده از گلبرگ زعفران به چه شکلی می باشد؟ عرق گلبرگ زعفران برای چه دردی خوب است؟ بهترین محل برای خرید و فروش گلبرگ زعفران در ایران کجاست؟ چگونه دمنوش گلبرگ زعفران را درست کنیم؟ طرز تهیه دمنوش گلبرگ زعفران به چه صورتی می باشد؟ خواص پرچم گل زعفران چیست و برای چه دردهایی خوب است؟ خواص عرق گل زعفران چیست؟

عصاره گلبرگ زعفران برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده است، گیاه زعفران دارای گل های بنفش رنگی است که گلبرگ های آن پس از جدا کردن مادگی، به عنوان ضایعات دور ریخته میشود و طبق آزمایش هایی که شده  تاثیر عصاره گلبرگ زعفران بر درمان بیماری ها مفید می باشد.

عصاره متانولی گلبرگ زعفران دارای مقدار بسزایی از موادی ارزشمند همچون فلاونوئید، کامپفرول، گلیكوزید و استر می باشد. در مطالعه ای بر روی فراکسیون های مختلف گلبرگ زعفران نشان داده شد که فراکسیون دی اتیل اتر، دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی و سایر فراکسیون های عصاره گلبرگ زعفران همچون فراکسیون آبی و اتیل استات دارای خواص آنتی اکسیدانی ضعیف هستند.

عصاره آبی و اتانولی گلبرگ زعفران در یك الگوی وابسته به دوز دارای اثرات پایین آورنده فشار خون بوده و می تواند تا موجب کاهش انقباضات بروازدفران موش صحرایی و ایلئوم خوکچه هندی شده که در مطالعات صورت گرفته دیگری خواص ضد افسردگی آن بر انسان نیز تایید شده است.

گلبرگ زعفران با اثرات ضد التهابی و ضد دردی، ضد افسردگی، آنتی اکسیدانی و کاهنده فشار خون با قابلیت افزایش پاسخ دهی به آنتی بادی می تواند بر تعداد سلول های خونی تاثیر گذار باشد.

فروش گلبرگ زعفران با قیمت همکار در ایران

 

عرق گلبرگ زعفران

از هر کیلو گلبرگ خشک زعفران می توان حدود 7 لیتر عرق تولید کرد که خواص این عرقیجات ضد افسردگی، نشاط آور، کاهش فشارهای عصبی و … می باشد که بسیار برای بدن مفید است. با توجه به اینکه گلبرگ خشک زعفران مقدار زیادی در ایران مخصوصا قسمت منطقه قائنات تولید می شود که می توان به مقدار زیادی گلبرگ خشک را جهت تهیه عرق گلبرگ برای شرکت های تولیدکننده عرقیات ارسال کرد.

فروش گلبرگ زعفران

سالانه حدود 300 تن کلاله یا زعفران و حدود 30 هزار تن گل تازه در ایران تولید می شود که فقط از کلاله استفاده می شود و قسمت اعظم گل ها پس از برداشت در جاهای دیگر استفاده می شود.

خرید گلبرگ زعفران

با توجه به این که منطقه قائنات مهد رشد گل زعفران می باشد، و سالانه به مقدار بسیار زیادی از گلبرگ های دنیا در این منطقه تولید می شود، فروشگاه زعفران قائنات تمام این گلبرگ ها را جمع آوری کرده و با قیمتی بسیار مناسب به خریداران گلبرگ ارائه می کند. این قیمت به صورت قیمت همکار بوده و کسانی که می خواهند و قصد تهیه گلبرگ خشک گل زعفران را دارند می توانند از طریق فرم زیر جهت تهیه تماس بگیرند.

دمنوش گلبرگ زعفران

دم کردن گلبرگ گل زعفران خواص زیادی دارد. کشورهایی مثل چین تمایل بسیار زیادی به خرید گلبرگ های منطقه قائنات دارد و به دلیل اینکه این گیاه خواصی هم رده زعفران دارد، با دم کردن و نوشیدن آن بسیاری از بیماری ها و مشکلات را در بدن برطرف می کند.

طرز تهیه دمنوش گلبرگ زعفران

گلبرگ گل زعفران را به مقدار کافی در یک ظرف ریخته و روی دمای غیرمستقیم به مدت 10 تا 20 دقیقه قرار دهید. می توانید این نوشیدنی را پس از سرد شدن مصرف کنید.

خواص پرچم گل زعفران

گلبرگ زعفران خواص دارویی و درمانی دارد که تا کنون به این قسمت از زعفران توجه ویژه ای نشده است و بیشتر از این قسمت از زعفران به عنوان یک چاشنی برای غذا ها استفاده می شده است. این در صورتی است که بیشتر کشورهای خارجی از کشور ما گلبرگ زعفران را خریداری می کنند و از خواص درمانی و دارویی آن استفاده می کنند.

خواص عرق گل زعفران

بررسی ها نشان می دهد که عرق گلبرک گل زعفران تا حدودی مثل خود گلبرگ زعفران است و همان ویژگی ها را دارد. امروزه تازه در ایران سعی شده در مراکز تولید کننده گلاب و عرقیات از این قسمت گل زعفران استفاده کنند.

خواص گلبرگ های بنفش زعفران

گلبرگ ها به خاطر آنتی اکسیدانی که دارد از قدیم در طب سنتی در کشور مورد استفاده قرار می گرفته بسیار مورد تایید پزشکان می باشد.

مدیر فروش زعفران قائنات

مصطفی قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

فرم مشاوره

10 thoughts on “فروش گلبرگ زعفران با قیمت همکار در ایران

  1. عباس گفته:

    سلام
    اگر کسی کانال یا گروه تلگرامی از زعفران داره لطفا لینک آنرا در اینجا برای من ارسال کنه ممنون و سپاسگزارم
    یا به آدرس ایمیلم ارسال کنه
    abbasb69@gmail.com

  2. ثمین گفته:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم گلبرگ بنفش زعفران خشک شده قیمتش چنده و من از کجا میتونم تهیه کنم؟

    • مدیرسایت گفته:

      بله گلبرگ زعفران هم داریم می توانید با شماره های 09159641840 و یا 09158655490 تماس بگیرید تا جهت خرید راهنماییتون کنیم.

  3. مسعود گفته:

    سلام و خسته نباشید امکانش هست بفرمایید قیمت خشک محصول حدود چند هست و بازار فروشش در کجاست ممنو و خسته نباشید.
    با تشکر بیواره

    • مدیرسایت گفته:

      سلام می توانید از طریق فرم تماس موجود در صفحه با ما تماس بگیرید و با قیمت همکار آن را تهیه کنید.
      یا با شماره ها 09158655490 و یا 09159641840 تماس بگیرید تا جهت تهیه آن کمک تان کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *